Monday, March 5, 2018

تورم اپوزیسیون و معیار انتخاب.....امیر کارگر.

تورم اپوزیسیون و معیار انتخاب..
....
روند تولید فله ای بی اساس و بنیان و مُهمَل ( کشکی ) اپوزیسیون ، توسط وزارت اطلاعات ، از بیست سال گذشته تا به حال ، حیرت آور است .
روزگاری به دلیل نفرت و دوری مردم از این رژیم و همچنین تقاضای مماشاتگران غربی ، تولد پدیده ای به نام اصلاح طلبی از جنین بنیادگرایی ، جهت گرم کردن بازار بی مشتری انتخابات و دیپلماسی ذلت و باج دهی ، صورت گرفت.
این نوزاد پیچیده شده در قُنداق اپوزیسیون ، به دلیل فاسد بودن جنین ، علاوه بر ناقص بودن و عقب افتادگی ، مورد بی توجهی و بی مهری والدین نیز قرار گرفت که هشت سال ریاست جمهوری خاتمی با دولتی مرکب ازانگلهایی مانند شمخانی و دُری نجف آبادی و مهاجرانی و محمد رضا عارف و اسحاق جهانگیری وابطحی و علی یونسی و جنایتکاران شناخته شده دیگری از این قبیل ، معرف این نوع اپوزیسیون می باشد !؟
اما برکت این اپوزیسیون سازی چه دربه گمراهی کشاندن تودۀ نا آگاه در داخل و چه فریب جامعۀ بین الملل ، آنقدر برای رژیم زیاد بود ، که زمانی به طول همین بیست سال ، سقوط این رژیم را به تاخیر انداخت ، بطوری که از همان زمان و با ظهور اولین دستاوردها ، وزارت اطلاعات آخوندی ، این تولید را بیشتر و گسترده تر و در تمام زمینه ها ادامه داد.
فرستادن سفیران سیاسی همچون مهاجرانی و کدیور ، سازگارا ، گنجی ، فاطمه حقیقت جو و ده ها مزدور دیگر در پوش اپوزیسیون ، در راستای مقابله با اپوزیسیون اصلی رژیم و مقاومت انقلابی ، نفوذ و شناسایی مخالفان ، پاسیو کردن ایرانیان در خارج کشور ، لوث کردن و به انحراف کشیدن فعالیتها و اعتراضات خارج کشوری ، یار گیری ، لابی گری ، نهادینه کردن خط مماشات ، دلالی و…….از اقدامات بعدی این وزارت خانه بدنام توسط همین اپوزیسیون دست سازش بود .
از آنجایی که پرداختن به فعالیتهای اپوزیسیون دست ساز رژیم ، به دلیل حجم بالای آن که نهایتا راه به تحرکات تروریستی وزارت اطلاعات نیز می برد ، قابل گنجاندن در این مطلب نمی باشد ، بنابراین به کوتاه سخن به اصل موضوع پرداخته می شود .
با اوج گیریی قیام دی ماه ۹۶ و شعارهای رادیکال و انقلابی مردم در نفی تمام جناحهای حاکمیت ، وزارت اطلاعات به ناکارآمدی اپوزیسیونهای تولیدی خود پی برد و تنها راه چاره ، در به راه اندازی تراکتور بی دنده و ترمز خود یعنی احمدی نژاد بعنوان اپوزیسیون دل و جرأت داری که حتی می تواند خامنه ای و قوۀ فاسد قضایی او را به چالش بکشد ، همت گماشت .
تا آنجایی که به سازمان امنیتی و اطلاعاتی و حفاظتی حکومت برمی گردد ، این نظام بایستی به حیات ننگین خود با هر بهاء و به هر قیمتی ادامه دهد . شطرنج امنیتی نظام آمادگی قربانی کردن و جایگزین ساختن هر کدام از مهره هایش را دارد .
اشتباه محض است اگر که منظور از حفظ نظام ، حفظ اسلام حتی از نوع ارتجاعی و بنیادگرایی آن تلقی گردد . تنها چیزی که علیرغم نعره ها و شعارهای پوچ این حاکمیت مورد نظر نمی باشد ، دین و مذهب و اخلاق و انسانیت بوده و خواهد بود .
بنابراین مافیای تشنه به پول و قدرت در ایران ، برای بقای خود و نظامش ، به راحتی مهره های شطرنج امنیتی اش را حذف و یا جایگزین خواهد کرد . این مافیا صفحه ی شطرنج خود را از ایران به افغانستان و عراق و سوریه و لبنان تا یمن گسترش داده و مهره های آن را بنا به مصلحت و منافعش می چیند . یک روز خاتمی ، فردا احمدی نژاد ، بعد روحانی و باز احمدی نژاد را می آورد . یک روز منتظری را حذف می کند ، فردا احمد خمینی و بعد موسوی و کروبی و صانعی و اردبیلی و سعید امامی و خاتمی و…….را و دوباره به همین منوال . تا آنجا که بتواند همین کار را در کشورهای دیگر با دست نشاندگانش نیز انجام می دهد .
در یک کلام اگر تضمینی برای ماندگاری اش بگیرد ، نهایتاً در جایگزین کردن مهره شاه به جای ولی فقیه ، و یا وارد کردن یک ارتش خارجی مانند روسیه و یا کره شمالی جهت سرکوب مردم ، هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد .
نکته اساسی این که آنچه که در بالا گفته شد بدون در نظر گرفتن حضور پارامتر اصلی و تعیین کننده ای مانند مردم و مقاومت خونینشان می باشد که با تمام این تشبثات ، اپوزیسیون ملوَن رژیم را سوزانده و این نظام را در مرحلۀ سرنگونی قرار داده است .
نتیجتاً ، لحظه به لحظه که به سرنگونی رژیم نزدیکتر می شویم ، رنگین کمان اپوزیسیون سازی رژیم برای فریب و منحرف کردن اذهان مردم و جامعۀ بین الملل ، رنگارنگ تر خواهد شد . اپوزیسیونهایی که علنا خواستار محاکمه سران حکومت ، حتی خامنه ای و یا مانند آخرین موردش برگزاری رفراندوم خواهند گردید .
اما به یُمن بیش از نیم قرن فدای مستمر و مبارزه و مقاومت آگاه ترین و بهترین فرزندان این ملت ، یعنی مجاهدین خلق و فرزندان راستین چپ و کمونیست این میهن ، معیار هر ایرانی برای سنجش عیار اپوزیسیون ، بایستی در نزدیکی و دوری با این دو جریان انقلابی و آزادیخواه و شورای ملی مقاومت باشد ، زیرا این تنها راه برای جلوگیری از انحراف در مبارزه و یأس و سرخوردگی و همچنین دوری جستن از وابستگی و بردگی و عقب افتادگی تا رسیدن به پیروزی خواهد بود .
امیر کارگر
۳ مارس

No comments:

Post a Comment