Monday, June 11, 2018

پیام زندانی سیاسی علی معزی در محکومیت حکم اعدام زندانی سیاسی رامین حسین پناهی .

پیام زندانی سیاسی علی معزی در محکومیت حکم اعدام زندانی سیاسی رامین حسین پناهی
..................................................
درخواست لغو حکم ظالمانه و قرون وسطایی اعدام به یک خواست ملی تبدیل شده است و اعتراض به حکم اعدام رامین حسین پناهی زندانی بی گناه کرد در جامعه ایران بالا گرفته است. چندی پیش نزدیک به ۳۰۰۰ نفر از فعالین در اعتراض به این حکم بیانیه ای را امضا کردند و اکنون زندانی سیاسی علی معزی؛ از زندان تهران بزرگ؛ در اعتراض به حکم اعدام رامین حسین پناهی پیامی فرستاد . متن کامل پیام علی معزی چنین است؛
ای جلاد ؛ ننگت باد
گویا به شیوه اصحاب فسق و فجور اجرای اعدام رامین حسین پناهی که به بعد از ماه رمضان احاله داده ای؛ چرا نظام جلاد از میان این همه وعده های دروغین که به مردم میدهد فقط در عمل کردن به وعده اعدام اصرار دارد؟
آیا این همه اعدام ها و قتل های اخیر داخل زندان ها و کشتن کولبرها بس نبوده که فکر میکنی هنوز هم کمبود اعدام داری؟
اما ای جلاد! باید بدانی که بعد از قیام کیفیت متفاوت دی ماه و پس از مقاومت جانانه کازرون و بعد از این همه اعتراضات و اعتصابات سراسری هیهات که این اعدام ها برایت کارآیی داشته باشد. حالا دیگر این اعدام ها نه مردم را می ترساند و نه اقتدار تو را می رساند؛ بلکه بر عکس گویای بیچارگی و درماندگی توست. اگر مدعی هستی که قتل های حین بازجویی و یا داخل زندان عمدی نبوده و مایه تاسف است؛ پس با صرفنظر کردن از این اعدام ننگ یکی از آن قتلها را کمرنگ تر کن.
ای جلاد!
اجرای هر اعدام فقط واقعه محتومی را که از آن سخت می ترسی جلوتر می اندازد. داغ دل های امثال مادر رامین که نوه‌اش را هم در همین رابطه از دست داده است؛ ریش و ریشه ات را به آتش خواهد کشید.
ای جلاد ننگت باد
علی معزی
زندان تهران بزرگ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

No comments:

Post a Comment